Тип ресурсу |
Назва/ посилання |
Для кого призначені |
Тематика |
Сайт |
учні, вчителі, батьки |
Психологічне та фізичне насилля серед дітей шкільного віку, його види і поради батькам, педагогам та дітям як діяти у складних ситуаціях |
|
Посібники/ дослідження |
батьки учнів початкової освіти , базової та профільної середньої освіти |
природа булінгу, його види, поради школам щодо "стратегії безпечної школи" |
|
педагогічні працівники |
посібник для вчителя із формування атмосфери уваги, співчуття і співпраці у класі |
||
Не смійся з мене:просвітницько-профілактична програма тренінгових занять |
вчителі, психологи, соціальні педагоги |
поради практичним психологам та соціальним педагогам щодо профілактики та корекції нетолерантної, агресивної, насильницької поведінки, створення атмосфери уваги, співчуття і співпраці у дитячому колективі |
|
вчителі, психологи, соціальні педагоги |
особливості булінгу в шкільному віці, профілактика та протистояння булінгу |
||
вчителі, психологи |
методичні рекомендації щодо профілактики суїцидальної поведінки серед дітей |
||
вчителі, психологи, соціальні педагоги |
програмапідвищення стійкості до переживання наслідків стресу дошкільнятами і школярами після психотравматичних подій |
||
вчителі, практичні психологи |
практичні |
||
вихователі, вчителі початкових класів, психологи, батьки |
аналіз проблеми сексуального насильства щодо дітей, застосування сучасних інтерактивних методів та підходів як складової частини загального виховного процесу |
||
учні, вчителі, батьки |
формування освітнього середовища, зважаючи на інноваційні вимоги до його розвитку, запити особистості та потреби суспільства, держави, а також шляхи і засоби створення Школи, дружньої до дитини, у теоретико-методологічній, технологічній та організаційній площинах |
||
Формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу |
вчителі |
теоретико-методологічні засади ство- |
|
Міжсекторальна взаємодія в умовах превентивного виховного середовища |
вчителі |
теоретичні та методичні основи міжсек- |
|
вчителі, психологи, соціальні педагоги |
поради практичним психологам та соціальним педагогам щодо роботи з підлітками групи ризику, в яких спостерігається схильність до розвитку |
||
Будуємо майбутнє разом: програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді |
вчителі, психологи, соціальні працівники |
програма спрямована на |
|
Програма тренінгових занять «Організація роботи з розв’язання проблем насильства в школі» |
діти, батьки та педагоги |
Попередження насильства щодо дітей в школі |
|
Для учнів 5-11 класів |
орієнтована на профілактику та корекцію проявів некерованої агресивності та насилля в шкільному середовищі |
||
Комплексна програма соціально-психологічного тренінгу «Нове покоління» |
Для учнів 5-11 класів |
орієнтована на профілактику та корекцію проявів некерованої агресивності та насилля в шкільному середовищі |
|
КІБЕР-БУЛІНГ АБО АГРЕСІЯ В ІНТЕРНЕТІ: СПОСОБИ РОЗПІЗНАННЯ І ЗАХИСТ ДИТИНИ |
Методисти, вчителі, психологи, соціальні педагоги |
Методичні рекомендації |
|
Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі |
вчителі, психологи, соціальні педагоги |
методичні рекомендації щодо попередження насильства над дітьми |